Sunday, December 28, 2008

MyHomepages Friends

tips bisnes internet

Aku akan beritahu korang satu lagi program yang free tanpa bayar satu sen pun. Biarpun aku rasa macam ramai yang dah tahu. Tapi aku nak kongsi gak dengan korang tentang perkara ini. Aku bagi draft ajela ye. Meh aku cite sket.


Nama program ini adalah My Homepages Friends. Program ni dia join dengan Yahoo, mereka telah bertukar nama singkatan kepada Myhpf yang membawa maksud kepada My Homepages Friends. Kalau dulu, kite search leh masuk ask.com dan google.com. Sekarang, setiap search akan keluar mengikut yahoo search engine.

Ok, apa lagi yang korang perlu tahu tentang porgram ini? My Homepages Friends membayar korang melalui searching. Lebih banyak anda search menggunakan myhpf.co.uk ini, anda akan lebih banyak buat duit dari program ini. Search jek ape2 yg korang suke, pasti dibayar.

My Homepages Friends bayar kita melalui 3 cara. Tapi korang mesti kene ada akaun Paypal. Takde akaun gi wat satu. Kalo xde nak join dulu pun bole, tp pastikan korang buat akaun Paypal nnti. Jangan malas-malas. Kalau nak tahu, program ni bayar kita bukan pakai dollar. Diorang bayar kita pakai Pound Sterling! Ini bermaksud, £1 bersamaan dengan RM5.30. Tak percaya?

Korang rasa benda nih best atau tak? Setakat ni, aku rasa ramai yang dah dapat bayaran. Orang Malaysia kita pun ada yang dah dapat duit.

So, mahu buat duit dengan My Homepages Friends atau Myhpf? Daftarlah sekarang!

Berminat, klik sini jika mahu join.. My Homepages Friends



3 comments:

  1. search dari sini pun leh dapat duit..
    kawan ngan yahoo la maksud nye.. dapat benefit.

    ReplyDelete
  2. aku da kamceng ngan yahoo ni..
    caya x caya

    ReplyDelete